AJ!

HEj!
Ïgår var jag så jävla duktig att jag glömde plånboken hemma, och där i låg busskortet, bra!
Pappa körde mig till stallet och direkt efter att han hade kört igen så kom jag på att busskortet låg hemma, och kunde inte komma hem, så pappa fick köra till Borås en gång till för att hämta mig och köra hem mig så att jag kunde rida Selma, men självklart så får man inte tag på hästjävlen och Tornado den lilla gangstern bet mig i lillfingret så jag fick dra ut fingret, och nu gör det jätte ont!

Aja, idag hade vi dressyr på ridningen, och jag kunde inte välja den hästen som jag ville ha så fick ta en annan, Partou en stor jävla häst, men han var faktiskt ganska bra ;)
Och när jag skulle hoppa av så glömde jag att han var så hög så jag gjorde typ en klack spark innan jag hoppa ner och landade då jätte hårt på marken, aj mina fötter, och plus det så drog jag i lillfingret, samma fonger som Tornado bet mig i, och det gjorde förjävligt ont D:
Charlotte var sjuk idag så slutade vid 11, men eftersom att jag inte hade nån nyckel och tom låg och sov så kunde jag inte åka hem, så jag och Karro gick till salladsbaren och hämtade mat och tog sedan bussen till 4H gården där hon skulle rida, så kollade en stund och fick sedan skynda mig till bussen. Och när jag var framme i svenljunga så stack jag in till ica o köpte lite frukt och sen ska jag göra fruktsallad och kolla på ''Letters to Juliette'' med mamma, lite mys så här en kall tisdag :) <3

Aja ha de!
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0