Bra dag!

Hej igen! Efter att jag, mamma och bella var på ica och banken så gick jag och mamma till blomaffären där vi köpte blommor till köket och en ros som vi skulle lägga på joels grav... Alla har lagt massor av fina saker där.. Våran älskade vän!<3 Aja, när man kom hem till pappa så slängde jag på mig ridkläderna och stack ut till stallet och testade sadlen som vi köpte igår. Och den passade bra faktiskt! Men selma var inte på topp idag, hon ville inte trava.. Kanske hade en dålig dag? Jag måste verkligen börja träna henne, men jag hinner inte för när jag kommer hem så är det mörkt och vi har ju ingen ridbana så det blir svårt...hm Aja, kollade på baksmällan 2 innan och den är grymt kul! Och så var det ju idol oxå, och jag tycker att robin och moa och amanda persso var bäst, helt klart! Aja, nu ska jag sova för ska ju upp kvart i sex imorron för att jobba, trevligt! Ha de och god natt! // J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0