Bra där !

Heej!
Orkade och hann inte blogga igår. Var o jobbade igår, och det var ganska kul för Anna jobbade oxå :)
Efter jobbet så körde mamma hem mig och så stck jag ut till stallet direkt för att göra iordning hästarna för Anna kom vi 6 tiden och då stack vi ut en liten sväng barbacka på Selma och Mingal, kul men mörkt ;)
Och efter det lagade vi tacos och laddade ner the ring och sen sov hon över här eftersom att vi båda jobbade idag ;)
Och idag då så var det bara jag och en till som åkte runt med bilen och fodrade kraft och när jag skulle tömma baljan så höll jag på att tappa den och när jag skulle fånfa den igen så åkte jeg nästan med ner, bra där! haha!
Och när vi va vid en annan hage så var handen + skopan blöt så då fick jag en rejäl jävla stöt, och jag nudda inte tråden, fyfan!

Aja, var ute och gick med Selma innan, mysigt, och pappa har fixat ihagen lite så att det inte ska vara så blött, men vi har hittat ett ställe där det kommer upp vatten, och det kommer ganska mycket oxå, konstigt att det har varit blött? ;)

Aja, funderar på att ladda ner nån film och kolla på?
Får se hur jag gör, Ha de!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0