Knasboll!

Cha!
Igår när jag skulle ut o rida så tyckte jag att Harmony, Tornado & Mingal gick live väl långt bort, och inte mer med det, men när jag började gå mot dom för att kolla så sprang dom upp mot vägen, och Tornado satt fast i tråden, och strömmen var på.. Så dom hade gjort sönder staketet och gått utanför och betat. Men när dom börja springa upp mot vägen så sprang idioterna ut på vägen, och jag fick springa efter, i  en tjock jävla vinterjacka!
Och dom tre tyckte det var jätte kul att springa lösa på vägen, men Selma hitta inte ut så hon sprang runt i hagen som en idiot och gnäggade, och då undrade dom andra tre vart hon var, så då sprang vi tillbaka hela jävla vägen, i den jävla vinterjackan!
Aja, det var en som stannade och hjälpte mig att fösa in dom där paddocken ska va, så dom var fångade!
Så jag tog in Selma i boxen och gick och hämtade H & T för att släppa in dom i vinterhagen, men när jag hade fångat mingal och skulle ta ut honom så såg jag attTornado gick i den andra hagen igen, olch då hade fanskapet gjort sönder den hagen oxå, barar för att han var törstig, idiot!
Så jag fick ta in H&T och då kom pappa oxå, så medans jag tog in Mingal så började han laga staketet till vinterhagen, och kopplade ifrån strömmen från alla andra hagar, så nu är det typ jätte stark ström, så nu stannar dom nog där ;)

Aja, igår åkte man till Mormor&Morfar, och när man kom dit så fick man börja köra ved, hela 5 kubik, WTF, så jävla tråkigt! men fick 120 spänn för det x)

Så ha de!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0