En tripp till Gekås!

God  morgon!
Tidig morron idag, fick gå upp redan halv 8..
Aja, nu sitter man o väntar på att mamma ska komma hem med frallor så att man kan äta frukost och sen när Tom har vaknat så drar jag, Tom och Bella till Gekås :)
Jag behöver ett schabrak och ett par ridbyxor kanske..?
Vet inte än vilken färf jag vill ha, antingen brun elr röd?
DEt finns ett par skitsnygga (nästan) röda ridbyxor  som e helskodda och på det skodda då är nästan som läder, så kan tänka mig att man sitter jätte bra i sadlen ;)
Men det finns oxå ett neonrosa schabrak, selma skulle va jätte söt i det, men det tar vi någon annan gång x)
Vilken färg tycker en rödskimmel passar till? Slänger upp en bild på Selma så får ni se hur hon ser ut :)

// J
jag&selmaIngen jätte bra bild, men orkar inte ladda upp nån så tog bara en från arkivet ;)


Kommentarer
Postat av: Carolina {Tävlingar i bloggen}

Nu har vi uppe en tävling om det nya Classic double pannbandet från Hansbo. Kika in om du vill tävla!

2011-11-02 @ 12:34:31
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0