Jag är så jävla trött på detta!

God morgon!
Dagen började ju kanon bra!

Hittade Tom ut på altanen och han rökte därmed stängda dörrar o allt, så nu stinker de som fan där inne. Han får röka i källaren om han har dörren öppen, men han röker där med stängd dörr.
Vi kan inte ha saker i mellan källaren för att det luktar rök där, och om jag har några stallkläder här så måste dom va där nere, och då luktar dom jätte mkt rök. När man har kommit till pappa och haft med sig saker och tar med ett par skor som har stått i källaren så harhan frågat om jag har rökt ?! Vad i helvete!
Och nu röker Tom på altanen oxå!
Asså tänk när vi flyttar här ifrån och han som äer huset inte gillar att det luktar rök (  för det försvinner ju inte bara genom att vädra) och då kanske vi får betala en massa pengar, vem vet? Och mamma och Tom har inte ett jävla öre!
Och mamma säger inte till honom om inte jag är med bara för att hon inte vågar och hon röker ju själv, fast det säger hon inte, men jag har sett massor av gånger att hon har rökt,och hon lovade mig en gång; att hon ALDRIG skulle röka, bitch!

Och mamma och Tom lovade nu att tills vi kom nästa gång ( i fredags) så¨skulle dom ha fixat trådlöst internet, så dom hade en vecka på sig, men dom har inte ens gått och pratat med dom på telia. Dom säger; Vi har inte tid och vi lover att tils nästa gång ni kommer så är det fixat, visst!
Och mamma har varit ledig onsdag,torsdag och fredag!
Om man vill ha gjort något i detta huset så frå man ta o göra det själv!

Och bara för att rate mamma ännu mer om hon läser detta så kan jag ju klaga på våran semester.
Vi gör aldrig nåt på sommaren!
Förra året var dom på legoland, men inte jag för dels så fick vi inte plats alla i en bil och så tycker jag inte att det är kul. Och i år så var vi på takida & europe och Lisseberg, det var allt.
Men mamma och Tom, dom var i London en helg i våras, dom var en helg i kiel i slutet av sommaren, och dom ska kanske till Tyskland nu en helg till. Varför kan dom inte spara dom pengarna så att vi kan hitta på nåt tillsammans?
Jag hatar dom så jävla mycket, ALLTID, fast jag säger inte det elr visar det men, jag hatar dom!
Så dra åt helvete!

// J

Kommentarer
Postat av: frida carlund

jenny..

om det är något så vet du vart jag finns. även om jag inte kan komma så kan du ALLTID ringa eller smsa. det sista jag vill är att du ska må dåligt. om du mår dåligt, så även om jag är på andra sidan jordklotet så kommer jag göra allt jag kan för att komma hem och bara sitta vid din sida. du betyder jättemycket för mig, och utan dig är jag inte den jag är.. jag älskar dig, bästa vän <3

2011-10-31 @ 13:06:15
URL: http://carlund.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0