LOV!

IT'S FIDAY & LOOOOOOOOOOOOOOV!!:D <3
Så jävla UNDERBART!
HEJ!:D
Som ni kanske har fattat så är det lov nu, i en hel vecka!

Idag hade man då matte som e så enormt jävla tråkigt, och värre, vi fick läxa över lovet! WTF!?
Och sen efter lovet har vi typ diagnos och sen veckan efter de har vi prov, bra! -.-'
På svenskan ska vi göra en muntlig redovisning som ska vara i 5 min, och det ska typ handla om våra ''framtida'' yrken och jag har då uppfödare/unghästhantering och då så ska jag snacka lite om Broline, så ska prata med dom som jobbar där o ta lite kort nästa helg då jag jobbar ;)

Aja, idag händer inte så mkt annars, blir Idol och massa godis ikväll + tacos kanske ?
Imorron ska jag o Danne kanske åka in te Borås o shoppa kläder, får se om Bells följer med elr inte :)

aja, nu sitter jag o lyssnar på Natasha Bedingfield - wild horses, så grymt jävla bra! <3
Bloggar kanske sen, ha de!

// puss IngridJennyLinnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0