Tråkigt väder.. Som vanligt!

Cha!
Idag hade jag hoppats på sovmorron men hästarna vill ut så var tvungen att gå upp kl 8 -.-'
Aja, städade typ hela huset, fast det syns inte längre..
Aja var ute o red Selma innan, skrittade runt sjöslätten barbacka, och jag amlade INTE av, kors! haha

Aja kom precis på att jag skulle kunna lägga ut en outfit varje dag ( om jag orkar), sådana saker som jag skulle vilja ha då ;)
Idag kan det bli en fest outfit från en känd (enligt mig) designer från England som är ganska billigt :)

 Klänning 269 kr
Armband 150 kr
Halsband 35 kr
Plånbok 98 kr
Ring 55 kr
Sko 200 kr
Örhänge 40 kr
Jag valde ett svart tufft och sött tema här och detta skulle jag vilja ha, men inte skorna för kan inte gå i högklackat ;)

// puss IngridJennyLinnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0