Vad är det för mening?

Vad är det för mening med att ha häst när man typ aldrig får tag på den själv? Nu när jag skulle ta selma så gick det inte för Harmony var ivägen. Så jag tog in henne där ridbanan ska vara, men hon bara galopperade förbi mig och så fort jag närmade mig henne så sparka hon bakut och sticker i väg. I en hel jävla timme försökte jag, och jag hade godis också. Jag måste typ rida henne varje dag för hon är tjock. Alla bara klagar på att hon är jätte tjock och inte har nån kondis. Men kondis har hon, och det är inte så jävla lätt att få henne smal när hon får så mkt mat som en stor häst ska ha och när man inte får tag på henne. Jag är så jävla trött på de! Och när jag är hos mamma så kommer jag inte ut hit för ingen vill köra och jag får inte köra moppen heller, så jag får cykla elr gå, och det tar en jävla stund. Jag vill ha fina saker till henne, men varför ska jag ha det när jag bara kan rida samma jävla helvetes runda. Jag vill kunna träna ordentligt och kunna tävla, men ingen vill hjälpa mig ordentligt. Jag är så helvetes jävla trött på de! Och man är ju inte på bättre humör efter har varit på helvetet, borås ridhus, där lärarna säger att vi ska lära oss saker, men vad har vi lärt oss? Jo, inte ett fucking jävla piss! Dra åt helvete jävla häst jävel och skola jävel!

Kommentarer
Postat av: Carolina {Tävlingar i bloggen}

Nu är vinnaren av ett Catago-fleecetäcke uppe på bloggen, kika in om den vinnaren är just du!

2011-10-25 @ 18:51:19
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0